Ga naar content
Terug naar alle buffetten

Klantenservice

Vragen en antwoorden

Je kan al vanaf 6 personen bij ons bestellen, inclusief kinderen. En dan maakt het niet uit wat je bij ons bestelt.

Wil je toch op een ander adres het buffet ontvangen? Bij iemand anders thuis, op het werk of een afgehuurde locatie? Wanneer je een account aanmaakt of al hebt, kan je zelf het afleveradres wijzigen. Dit kan tot 2 dagen vóor de leverdatum. 

Je kan jouw wijziging ook per e-mail (info@debuffettenboer.nl) of telefonisch (0342 – 49 00 47) doorgeven.

Logisch dat je niet precies weet op hoeveel mensen je kan rekenen. Daarom kan je je bestelling nog wijzigen tot 2 dagen vóor de leverdatum. Wanneer je een account aanmaakt of al hebt, kan je zelf het aantal personen van je bestelling wijzigen.

Je kan jouw wijziging ook per e-mail (info@ debuffettenboer.nl) of telefonisch (0342 – 49 00 47) doorgeven.

Het kan natuurlijk gebeuren dat je wat aan je bestelling wilt veranderen. Extra salade, dessert of gekoeld (fris)drank? Wanneer je een account aanmaakt of al hebt, kan je zelf de inhoud je bestelling wijzigen. Dit kan tot 2 dagen vóor de leverdatum. 

Je kan jouw wijziging ook per e-mail (info@ debuffettenboer.nl) of telefonisch (0342 – 49 00 47) doorgeven.

Terug naar alle buffetten

Stel je vraag of geef direct je bestelling door

Wij zijn elke dag bereikbaar van 8 tot 18 uur (zondag: 8 tot 12 uur)