Inmiddels zijn wij voor de periode van 20 t/m 28 december helemaal volgeboekt!
Ga naar content
Terug naar alle buffetten

Klantenservice

Vragen en antwoorden

Ja, bijna door heel Nederland. Alleen op de Waddeneilanden bezorgen we – helaas – niet.

Voor enkele delen van Zeeland en Limburg zijn we genoodzaakt 50 euro bezorgkosten te rekenen. Maar in 99% van de gevallen is onze bezorgservice helemaal gratis.

Laat je je bestelling graag bezorgen in een door jou gekozen tijdsblok? Daarvoor rekenen we 30 euro. Kies uit de volgende tijdsblokken: 8.00-11.00 uur, 11-14.00 uur en 14.00-17.00 uur.

Jazeker. We bezorgen op elke plek in Nederland. Of je nu woont middenin de stad of vakantie viert op bijvoorbeeld een bungalowpark of op een camping. In dat laatste geval spreken we graag met je af bij de receptie of de ingang van het terrein. Zo kun je ons de weg wijzen naar huisje of tent.

Ja, wij bezorgen 7 dagen per week. Je hebt dus altijd een vers buffet.

Bij de bestelling geef je zelf al een dag en tijdstip (globaal) aan. Op de avond voor de afleverdatum laten we weten hoe laat we komen. Je krijgt van ons een sms en een e-mail met daarin de verwachte bezorgtijd van jouw bestelling. Je hoeft dus niet de hele dag thuis te blijven.

Vanaf 25 personen bezorgen wij jouw buffet warm. Dat doen we op het afgesproken tijdstip. Als je het buffet online bestelt, wordt gevraagd naar de starttijd van het buffet. Wij bezorgen het buffet dan ongeveer een half uur voor de opgegeven starttijd warm.

We nemen alles weer mee, behalve het eten dat misschien is overgebleven:

  • Opwarmschalen, opscheplepels en overgebleven brandpasta 
  • Borden en bestek
  • Thermoboxen en koelelementen
  • Kratten

Voor antwoord op elke andere vraag kun je ons het best even bellen (0342 – 49 00 47) of mailen (info@debuffettenboer.nl)

Terug naar alle buffetten

Stel je vraag of geef direct je bestelling door

Wij zijn elke dag bereikbaar van 8 tot 18 uur (zondag: 8 tot 12 uur)