Inmiddels zijn wij voor de periode van 20 t/m 28 december helemaal volgeboekt!
Ga naar content
Terug naar alle buffetten

Klantenservice

Vragen en antwoorden

Oef, dat is best snel. Maar we geven je geen ongelijk. Neem dus even telefonisch contact op met de Buffetten Boer: 0342 – 49 00 47. Misschien kunnen we je op de valreep inderdaad helpen.

Handig om te weten: bestel je vóór 12 uur, dan leveren we nog de volgende dag. Tenzij we zijn volgeboekt, dan laten we je dat weten. Het best is om de bestelling minstens 3 dagen van tevoren door te geven. Ook dan geldt echter ‘vol = vol’.

Je kan al vanaf 12 personen bij ons bestellen, inclusief kinderen. En dan maakt het niet uit wat je bij ons bestelt.

Jazeker! Voor een volwassene met een normaal eetpatroon is een menu ruim voldoende. We hebben de porties zorgvuldig afgestemd op basis van onze jarenlange kennis met groepen van zowel kleine als grotere eters. Ook kunnen we rekening houden met kinderen.

Ja hoor. Want iedereen met kunnen genieten van een lekker buffet. Geef dus jouw speciale wensen aan ons door en wij stemmen het buffet erop af.

Zeker. Ook hiervoor geldt: geef je wensen door en wij stemmen het buffet daarop af.

Natuurlijk. Want we begrijpen dat het lastig kan zijn om dat allemaal in te schatten. Bij ons kan je je bestelling nog wijzigen tot 3 dagen vóor de leverdatum. Dat kan per e-mail (info@debuffettenboer.nl) of telefonisch (0342 – 49 00 47).

Ja, het stokbrood is vers afgebakken en komt rechtstreeks van de warme bakker. Klaar dus om heerlijk op te eten. Wil je de stokbroden lekker knapperig hebben? Dan kan je de natuurlijk nog even opwarmen in een voorverwarmde oven.

Dat is helaas niet mogelijk. Het beste is om een goed adres in de buurt van jouw woonplaats te zoeken. Dat scheelt ook kosten.

Vanaf 25 personen bezorgen wij jouw buffet warm. Dat doen we op het afgesproken tijdstip. Als je het buffet online bestelt, vermeld je daarbij de starttijd van het buffet. Wij bezorgen het buffet circa een half uur voor de opgegeven starttijd warm.

De Buffetten Boer bedient je graag compleet. Dus je krijgt van ons veel meer dan alleen het eten. Denk aan:

  • Opwarmschalen, opscheplepels en brandpasta
  • Borden en bestek
  • Servetten

En alles wat je verder nog hebt besteld. Zoals: (fris)drank, bier en wijn, drinkglazen en desserts.

We nemen alles weer mee, behalve het eten dat misschien is overgebleven:

  • Opwarmschalen, opscheplepels en overgebleven brandpasta 
  • Borden en bestek
  • Thermoboxen en koelelementen

De Buffetten Boer doet zijn uiterste best om alles 100% goed voor je te regelen, perfectionisten als we d’r zijn. Maar geloof het of niet, we zijn ook gewoon mensen. Dus heb je een klacht, dan horen we dat graag. Je kan ons bellen (0342 – 49 00 47) of mailen (info@debuffettenboer.nl). Wij zorgen dan voor een goede oplossing.

Krijg je niet binnen een redelijke termijn een antwoord van ons? Of is onze oplossing niet aanvaardbaar voor je? Dan kun je een klacht indienen bij Webshop Keurmerk (http://www.keurmerk.info/nl/consumenten/klacht/)

Voor antwoord op elke andere vraag kun je ons het best even bellen (0342 – 49 00 47) of mailen (info@debuffettenboer.nl)

Terug naar alle buffetten

Stel je vraag of geef direct je bestelling door

Wij zijn elke dag bereikbaar van 8 tot 18 uur (zondag: 8 tot 12 uur)