Ga naar inhoud

Let op! Wij zijn van zondag 8 december a.s. tot en met maandag 30 december a.s. volgeboekt. Wij kunnen voor deze datums geen bestellingen meer aannemen. 

Klantenservice

Ik wil een bestelling plaatsen voor vanavond, kan dat nog?

Helaas kunnen wij dit niet regelen, onze planning wordt een dag van te voren gemaakt hierdoor is het bestellen van een buffet voor vanavond niet meer mogelijk.

Handig om te weten: bestel je vóór 23.59, dan leveren we jouw buffet overmorgen bij je thuis. Tenzij we zijn volgeboekt, dan laten we je dat weten. Het best is om de bestelling minstens 3 dagen van tevoren door te geven. Ook dan geldt echter ‘vol = vol’.

Met hoeveel personen moeten we minimaal zijn om een buffet te kunnen bestellen?

Je kan al vanaf 6 personen bij ons bestellen, inclusief kinderen. En dan maakt het niet uit wat je bij ons bestelt. Begin jouw feest hier.

Zijn de menu’s echt wel voldoende voor 1 persoon?

Jazeker! Voor een volwassene met een normaal eetpatroon is een menu ruim voldoende. We hebben de porties zorgvuldig afgestemd op basis van onze jarenlange kennis met groepen van zowel kleine als grotere eters. Ook kunnen we rekening houden met kinderen. Bestel jouw buffet hier.

Wanneer je toch niet helemaal zeker bent over de hoeveelheid is het altijd mogelijk om extra's bij te bestellen in je winkelmand.

Houden jullie ook rekening met verschillende (dieet)wensen?

Ja hoor. Want iedereen moet kunnen genieten van een lekker buffet. Wij kunnen een aangepast buffet verzorgen voor de hieronder genoemde (dieet)wensen:

  • Vegetarisch
  • Halal
  • Glutenvrij
  • Melk/lactose vrij
  • Noten/pinda vrij

Een combinatie van de genoemde (dieet)wensen is helaas niet mogelijk, dit kunnen wij binnen onze keuken helaas niet verzorgen.

Er zijn veel kinderen bij het buffet. Kunnen jullie daar rekening mee houden?

Zeker. Ook hiervoor geldt: geef je wensen door en wij stemmen het buffet daarop af.

Kunnen we het aantal personen nog wijzigen nadat we de bestelling hebben gedaan?

Natuurlijk. Want we begrijpen dat het lastig kan zijn om dat allemaal in te schatten. Bij ons kan je je bestelling nog wijzigen tot 3 dagen vóor de leverdatum. Dat kan per e-mail (info@debuffettenboer.nl) of telefonisch (0342 – 49 00 47).

Wat krijg ik allemaal geleverd bij mijn buffet, naast het eten?

De Buffetten Boer bedient je graag compleet. Dus je krijgt van ons veel meer dan alleen het eten. Denk aan:

  • Opwarmschalen, opscheplepels en brandpasta
  • Borden en bestek
  • Servetten

En alles wat je verder nog hebt bijbesteld. Zoals: (fris)drank, bier en wijn, drinkglazen en desserts.

Wat nemen jullie na het buffet mee terug?

We nemen alles weer mee, behalve het eten dat misschien is overgebleven:

  • Opwarmschalen, opscheplepels en overgebleven brandpasta 
  • Borden en bestek
  • Thermoboxen en koelelementen
Kan ik bestellen op feestdagen?

Wij bezorgen op alle feestdagen met uitzondering van 1 januari. Hierbij kan het voorkomen dat wij eerder vol zitten dan de gebruikelijke bestel termijn, hierdoor adviseren wij om voor de feestdagen tijdig te bestellen om er zeker van te zijn dat je kunt genieten van een heerlijk buffet. Hierbij geldt ook de regel vol=vol.

Ik heb een klacht. Wat nu?

De Buffetten Boer doet zijn uiterste best om alles 100% goed voor je te regelen, perfectionisten als we d’r zijn. Maar geloof het of niet, we zijn ook gewoon mensen. Dus heb je een klacht, dan horen we dat graag. Je kan ons bellen (0342 – 49 00 47) of mailen (info@debuffettenboer.nl). Wij zorgen dan voor een goede oplossing.

Krijg je niet binnen een redelijke termijn een antwoord van ons? Of is onze oplossing niet aanvaardbaar voor je? Dan kun je een klacht indienen bij Webshop Keurmerk (http://www.keurmerk.info/nl/consumenten/klacht/)

Staat jouw vraag er niet bij?

Voor antwoord op elke andere vraag kun je ons het best even bellen (0342 – 49 00 47) of mailen (info@debuffettenboer.nl)