
Klantenservice
Ik wil een bestelling plaatsen voor vanavond, kan dat nog?
Oef, dat is best snel. Maar we geven je geen ongelijk. Neem dus even telefonisch contact op met de Buffetten Boer: 0342 – 49 00 47. Misschien kunnen we je op de valreep inderdaad helpen.
Handig om te weten: bestel je vóór 23.59, dan leveren we jouw buffet overmorgen bij je thuis. Tenzij we zijn volgeboekt, dan laten we je dat weten. Het best is om de bestelling minstens 3 dagen van tevoren door te geven. Ook dan geldt echter ‘vol = vol’.
Met hoeveel personen moeten we minimaal zijn om een buffet te kunnen bestellen?
Je kan al vanaf 6 personen bij ons bestellen, inclusief kinderen. En dan maakt het niet uit wat je bij ons bestelt.
Zijn de menu’s echt wel voldoende voor 1 persoon?
Jazeker! Voor een volwassene met een normaal eetpatroon is een menu ruim voldoende. We hebben de porties zorgvuldig afgestemd op basis van onze jarenlange kennis met groepen van zowel kleine als grotere eters. Ook kunnen we rekening houden met kinderen.
Houden jullie ook rekening met vegetarisch, glutenvrij en halal?
Ja hoor. Want iedereen met kunnen genieten van een lekker buffet. Geef dus jouw speciale wensen aan ons door en wij stemmen het buffet erop af.
Er zijn veel kinderen bij het buffet. Kunnen jullie daar rekening mee houden?
Zeker. Ook hiervoor geldt: geef je wensen door en wij stemmen het buffet daarop af.
Kunnen we het aantal personen nog wijzigen nadat we de bestelling hebben gedaan?
Natuurlijk. Want we begrijpen dat het lastig kan zijn om dat allemaal in te schatten. Bij ons kan je je bestelling nog wijzigen tot 3 dagen vóor de leverdatum. Dat kan per e-mail (info@debuffettenboer.nl) of telefonisch (0342 – 49 00 47).
Zit bij het buffet vers afgebakken stokbrood?
Ja, het stokbrood is vers afgebakken en komt rechtstreeks van de warme bakker. Klaar dus om heerlijk op te eten. Wil je de stokbroden lekker knapperig hebben? Dan kan je de natuurlijk nog even opwarmen in een voorverwarmde oven.
Wat is de kwaliteit en herkomst van het vlees en vis?
De Buffetten Boer heeft een samenwerking met een ambachtelijke slagerij en visboer. En dat proef je! Het vlees en vis is zeer kritisch door ons geselecteerd. Speciaal voor een heerlijk buffet. Altijd van hoge kwaliteit, heerlijk mals en uiterst vers. Alles voor de beste smaakbeleving!
Wat krijg ik allemaal geleverd bij mijn buffet, naast het eten?
De Buffetten Boer bedient je graag compleet. Dus je krijgt van ons veel meer dan alleen het eten. Denk aan:
- Opwarmschalen, opscheplepels en brandpasta
- Borden en bestek
- Servetten
En alles wat je verder nog hebt besteld. Zoals: (fris)drank, bier en wijn, drinkglazen en desserts.
Wat nemen jullie na het buffet mee terug?
We nemen alles weer mee, behalve het eten dat misschien is overgebleven:
- Opwarmschalen, opscheplepels en overgebleven brandpasta
- Borden en bestek
- Thermoboxen en koelelementen
Ik heb een klacht. Wat nu?
De Buffetten Boer doet zijn uiterste best om alles 100% goed voor je te regelen, perfectionisten als we d’r zijn. Maar geloof het of niet, we zijn ook gewoon mensen. Dus heb je een klacht, dan horen we dat graag. Je kan ons bellen (0342 – 49 00 47) of mailen (info@debuffettenboer.nl). Wij zorgen dan voor een goede oplossing.
Krijg je niet binnen een redelijke termijn een antwoord van ons? Of is onze oplossing niet aanvaardbaar voor je? Dan kun je een klacht indienen bij Webshop Keurmerk (http://www.keurmerk.info/nl/consumenten/klacht/)
Staat jouw vraag er niet bij?
Voor antwoord op elke andere vraag kun je ons het best even bellen (0342 – 49 00 47) of mailen (info@debuffettenboer.nl)