Klantenservice
Wij staan voor u klaar! Bel ons op:
(0342) 49 00 47
(0342) 49 00 47
Veel gestelde vragen
-
Ik wil een bestelling plaatsen voor vanavond, kan dat nog?
In dit geval kunt u het beste contact met ons opnemen. Het kan zijn dat wij niet aan uw verzoek kunnen voldoen.
Wanneer u uw bestelling voor 12:00 uur plaatst, kunnen wij de volgende dag nog leveren, mits we niet zijn volgeboekt. Wij stellen het op prijs als de bestelling minstens 3 dagen voorafgaand wordt doorgegeven, maar ook hier geldt 'vol is vol'.
-
Met hoeveel personen moeten we minimaal zijn om een buffet te kunnen bestellen?
Vanaf 12 personen kunt u al bij ons bestellen, inclusief kinderen en ongeacht wat u bestelt.
-
Zijn de menu's echt wel voldoende voor 1 persoon?
Voor een volwassene met een normaal eetpatroon is het ruim voldoende!
-
Kunnen we het aantal personen nog wijzigen als we al een bestelling hebben gedaan?
Ja, u kunt het aantal personen nog tot 2 dagen voor de bezorging van uw bestelling wijzigen. De wijziging kan per e-mail of telefonisch (0342) 490047 aan ons worden doorgegeven.
-
Zit bij de bestelling vers afgebakken stokbrood?
Ons stokbrood komt elke morgen vers afgebakken van de warme bakker en is dus klaar voor gebruik.
Wilt u de stokbroden lekker knapperig hebben, dan kunt u de stokbroden uiteraard altijd nog even in een voorverwarmde oven opwarmen. -
Leveren jullie ook frisdrank, wijn en bier en/of glaswerk?
Nee, dit is helaas niet mogelijk.
-
Verhuren jullie ook tafels, stoelen, tenten en dergelijke?
Helaas, wij verhuren geen tafels, stoelen, tenten en dergelijke.
-
Bezorgen jullie mijn buffet ook warm?
Vanaf 25 personen bezorgen wij uw buffet warm. In dat geval wordt bij een online bestelling gevraagd naar de starttijd van het buffet. Wij komen het buffet dan ongeveer een half uur voor de opgegeven starttijd warm bezorgen.
-
Wat moet er allemaal retour worden gegeven?
Na afloop van het feest dient u alle etensresten te verwijderen. Alle spullen kunt u terugplaatsen in de geleverde kratten. Verwijder ook al het water uit de chafing dishes.
Retour:
- chafing dishes met binnenbakken
- borden en bestek
- opscheplepels
- thermoboxen en koelelementen
- kratten
-
Wat krijg ik allemaal bij mijn buffet geleverd, naast het eten?
Dit is afhankelijk van uw buffetkeuze, alles staat exact vermeld bij het door u gekozen buffet.
Verder ontvangt u ook:
- porceleinen borden en bestek
- opscheplepels voor de gerechten
- de benodigde chafing dish bakken om alles in op te warmen
- voldoende brandpasta
- servetten
Geen afwas & geen breng- en haalkosten. -
U heeft een klacht, wat nu?
Als u klachten heeft over de Buffetten Boer kunt u telefonisch contact met ons opnemen, (0342) 49 00 47 of een e-mail sturen naar info@debuffettenboer.nl.
Alleen wanneer u niet binnen een redelijke termijn respons ontvangt of wanneer uw klacht niet tot een aanvaardbare oplossing leidt, kunt u een klacht bij Webshop Keurmerk indienen (http://www.keurmerk.info/Home/Klacht). -
Staat uw vraag er niet bij?
Neemt u dan contact met ons op via telefoonnummer (0342) 49 00 47 of via e-mail info@debuffettenboer.nl.