Ga naar content

Wat betekent het coronavirus voor jouw buffet?

De Buffetten Boer neemt alle maatregelen rondom het coronavirus uiterst serieus. Wij kunnen ons voorstellen dat je enkele vragen hebt over onze dienstverlening in deze tijd. Ook informeren wij je via deze pagina over hoe wij invulling geven aan deze maatregelen. 

Veel gestelde vragen

Kan ik nog bij jullie bestellen?
Ja, we zijn gewoon open en rijden het land door om bestellingen te bezorgen! Hierbij houden we ons strikt aan het advies vanuit de overheid en het RIVM. Bestellen doe je nog steeds heel eenvoudig via onze webshop. 

Kan ik de bezorgdatum na bestellen wijzigen? 
Ja dat is geen enkel probleem. Je kan tot 2 dagen voor levering je bestelling wijzigen, ook de bezorgdatum wijzig je net zo eenvoudig als bijv. het aantal personen van je bestelling. Deze service is gratis.

Uiteraard kan je ook je bestelling annuleren maar we hopen dat je er voor kiest om je buffet op een later moment door ons te laten leveren. 

Ik wil voor een kleine groep bestellen, kan dat?
Ja, dat kan. Bij De Buffetten Boer kun je vanaf nu zelfs heerlijke ambachtelijke maaltijden bestellen vanaf 4 stuks. Hierdoor kun je nog met de familie genieten van onze smakelijke dienstverlening en ambachtelijke gerechten! 

Kan ik complete maaltijden bij jullie bestellen zodat ik niet naar de supermarkt hoef?

Ja en dat is super handig! Want het is super vervelend als je steeds lege schappen aantreft in de supermarkt. Daarom kun je bij ons binnenkort ambachtelijke maaltijden bestellen die je kunt opwarmen in de koekenpan of in de magnetron. En dan wel met de kwaliteit die je van ons gewend bent: dus vers en ambachtelijk.

Kan ik iemand blij maken met jullie ambachtelijke gerechten? 

Ja, ook dat kan! Maak bijvoorbeeld je opa en oma, je moeder of zorgmedewerkers heel erg blij door ons aan te laten rukken met heerlijke maaltijden. Zo weet je zeker dat ook zij genieten van een ambachtelijk gerecht op bord. 

Leveren jullie ook bij zorginstellingen of andere instanties? 

Ja, bij ons kun je voor al je personeel bestellen. Die mensen moeten zeker ontzien worden in deze tijd van crisis en gewoon kunnen genieten van een goede en gezonde maaltijd. Ook voor deze mensen leveren wij heerlijke ambachtelijke maaltijden.

Mijn vraag staat er niet tussen…
Heb je een vraag en kan je het antwoord niet vinden? Neem dan contact op met onze klantenservice, wij helpen je graag verder. 

Stuur je vraag naar info@debarbecueboer.nl / info@debuffettenboer.nl of bel met 0342 - 490047.

Welke maatregelen hebben jullie verder nog genomen?
Wij hebben een aantal maatregelen getroffen om onze medewerkers en onze klanten te beschermen tegen besmetting. Hieronder een opsomming van de getroffen maatregelen binnen ons bedrijf en bij onze chauffeurs.

Binnen ons bedrijf

  • Onze medewerkers dragen standaard handschoentjes en haarnetjes en als extra maatregel draagt iedereen nu ook mondkapjes om eventuele verspreiding te voorkomen.
  • Standaard bij ons, dus ook nu, worden de handen meermaals per dag gewassen met desinfecterende zeep.
  • Ons bedrijf is uiterst hygiënisch en voldoet aan de hoogste eisen. Echter, zullen wij ons reinigingsproces uitbreiden met extra desinfecterende en alcoholhoudende middelen.
  • Tafels, stoelen, deurklinken en toiletten worden extra gereinigd met desinfecterende en alcoholhoudende middelen.
  • Ons bedrijf is uitgerust met een zeer goed ventilatiesysteem dat zorg draagt voor inbreng van voldoende frisse lucht.
  • Ons bedrijf is alleen toegankelijk voor medewerkers, mensen die niet in dienst zijn komen niet meer binnen.
  • Wij vragen u met iDeal te betalen. Contante betalingen nemen wij niet meer aan.

Onze chauffeurs 

  • Om verspreiding te voorkomen hebben wij besloten per direct alle bestellingen tot aan de deur te bezorgen en niet meer, zoals u gewend bent, tot aan de tafel.
  • Voor het klaarzetten van de afwas en retouren vragen wij u dit bij de voordeur te doen, zodat de chauffeur niet uw locatie of woning hoeft te betreden.
  • Al onze chauffeurs dragen latex wegwerp handschoentjes.
  • In elke bestelauto is desinfecterende zeep aanwezig voor de chauffeur om zijn handen veelvuldig te ontsmetten.

Zoals u kunt lezen blijven wij wel geopend. U kunt bij ons blijven bestellen en verzekerd zijn van een zorgvuldige aanpak. Mochten er verder nog vragen of opmerkingen zijn. Dan kunt u ons per mail: info@debarbecueboer.nl / info@debuffettenboer.nl of per telefoon: (0342) 490 047 bereiken.

Snel je bestelling wijzigen

Wijzig zelf het aantal personen, voeg pakketten toe of extra's zoals frisdrank of bier.

Log in bij je account
Lees meer over wijzigen van je bestelling

Direct antwoord op je vraag

Onze chatbot geeft je direct antwoord op je vraag of brengt je in contact met de juiste persoon.

Stel je vraag
Of bekijk de veelgestelde vragen